အလြမ္းမင္းသားေလး၏ နန္းေတာ္ မွ လႈိုက္လွဲစြာၾကိဳဆိုပါ၏

Friday 26 July 2013

မ်က္ရည္ စ မ်ား နဲ ့ က်မ...

အလြမ္းမင္းသားေလး | 06:22 | Best Blogger Tips



သက္ပ်င္း ကုိ ဖြဖြ ခ်
စိတ္  အေမာရယ္ ေျပစမ္းပါ..............လုိ ့
က်မ  တုိးတုိးေလး ဆုေတာင္းမိတယ္
အိပ္မရလုိ ့  ကဗ်ာ  ေတြ
ေကာက္ခ်ေရးမိပါတယ္
အလြမ္းေတြ နဲ ့ ပဲ
က်မ  အိပ့္ခန္းေလး မြန္းက်ပ္ေနခဲ့တာ
ခ်စ္သူ ရယ္...........
ရင္ထဲ အေမာ ေတြ
အရမ္းၾကမ္းတယ္   ဟာ..........


ခ်စ္သူ အတြက္  က်မ  ေတြးပူ ခဲ့ လုိ ့
မ်က္ရည္ စ နဲ ့
က်မ  အိပ္ရာ  ၀င္ျဖစ္တဲ ့ ညေတြကုိ
စာနာ တတ္ မယ္ဆုိရင္
က်မ ကုိ ခဏ  ေလာက္ လွည့္ၾကည့္ေပးပါ
မျပယ္ေသာ  ခ်စ္စိတ္တုိ ့ နဲ ့
ခ်စ္သူ အေတြး ထဲ  က်မ  ဆုိတဲ ့
က်မ     အျမဲရွိေနေပးပါေနာ္.........





                                                       






1 comment:

  1. ဘယ္ေတာ႔မွ က်မ ဆီျပန္မလာေတာ႔ မယ္႔လူ တစ္ေယာက္ကို က်မ ေမွ်ာ္ေနမိေသးတယ္..
    I miz You ဆိုတဲ႔ နင့္ ဆီက msg ဘယ္ေတာ႔ မွ ငါဖတ္ခြင့္ရေတာ႔ မွာ မဟုတ္ဘူး...ဆိုတာသိရဲ႕သားနဲ႔ ...
    ငါကိုအိမ္မက္မက္ေသးလားလို႔ .. ခဏခဏ ေမးတတ္တဲ႔ နင့္ေၾကာင့္ ငါ့အိမ္မက္ေတြက နင့္ ကိုရင္းႏွီးေနၾကျပီ....
    နင့္ အနားမွာ အျမဲ ေနခြင့္ရေတာ႔မယ့္ နင့္ရဲ႔ လက္တြဲေဖာ္ကို ငါမွာပါရေစ..
    သူကို႕ ဂရုစိုက္ေပးပါ .. သူကေလ သူေဟာတဲ႔ တရားေတြ .. သူေျပာတဲ႔ စကားေတြ ကိုနားေထာင္ေပးမွ စိတ္ခ်မ္းသာတာ..
    သူထမင္းစားဖို႕ ကို လည္း အနားမွာေနျပီး.. သတိေပးေပးပါေနာ္ ....
    သူေရးတဲ႔ စာေတြ ကို ေ၀ဖန္ေပးတာ သူၾကိုက္တတ္တယ္ ...
    သူမွားတယ္ဆိုရင္လည္း.. သူ႕ ကို မဆူပါနဲ႔ ေနာ္ .. မွားမွား မွန္မွန္ ..သူ႕ ဘက္က ရပ္တည္ေပးတာကိုပဲ သူကလိုခ်င္တာ...
    သူလန့္ႏိုးတဲ႔ အခ်ိန္မွာ သူ႕ ရဲ႔ လက္ကို ဖြဖြ ေလး ဆုပ္ကိုင္ထားေပးပါ .. ဒါဆိုရင္သူႏွစ္ျခိဳက္စြာ နဲ႔ ျပန္အိပ္ေပ်ာ္လိမ့္မယ္ ... .. ေက်းဇူးျပဳ ျပီး က်မကိုယ္စား သူ႕ကို ဂရုစိုက္ေပးပါေနာ္ ..

    ReplyDelete

ငါးစာေလးေတြေကၽြးခဲ့ၾကပါဗ်ာ