အလြမ္းမင္းသားေလး၏ နန္းေတာ္ မွ လႈိုက္လွဲစြာၾကိဳဆိုပါ၏

Tuesday 28 May 2013

ကြ်န္ေတာ္ေပ်ာ္ပါတယ္...

အလြမ္းမင္းသားေလး | 22:41 | Best Blogger Tips



ဖ်ားနာတဲ႔အခါ တေနရာစီေဝးလို႔
သူမကြ်န္ေတာ့္အနားမွာ
မျပဳစုေပးႏိုင္ေပမယ့္……
အျမဲစိုးရိမ္တၾကီးဂရုစိုက္ေပးတဲ

ကြ်န္ေတာ့္ခ်စ္သူေလးေၾကာင့္
ကြ်န္ေတာ္ေပ်ာ္ပါတယ္……
ကြ်န္ေတာ္ကေလးတေယာက္လို
စိတ္ဆိုးတိုင္း သဝန္ေတြတိုတိုင္း
အျမဲသည္းခံနားလည္ျပီး
ေခ်ာ့ေမာ့ေျပာတတ္တဲ႔
ကြ်န္ေတာ့္ခ်စ္သူေလးေၾကာင့္
ကြ်န္ေတာ္ေပ်ာ္ပါတယ္……
တေျမစီေဝးေနေပမယ့္
ကြ်န္ေတာ့္ေမတၱာကိုယံုျပီး
ကြ်န္ေတာ့္သစၥာကိုတန္ဖိုးထားတဲ႔
ကြ်န္ေတာ့္ခ်စ္သူေလးေၾကာင့္
ကြ်န္ေတာ္ေပ်ာ္ပါတယ္……
ကြ်န္ေတာ့္ဘဝကို
အရာရာျပည့္စံုေအာင္ဖန္တီးမေပးေပမယ့္
အရာရာအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေကာင္းတဲ႔
ခ်စ္သူတေယာက္ကြ်န္ေတာ့္အတြက္
ရွိေနေပးတဲ႔အတြက္
ကံၾကမၼာကိုေက်းဇူးတင္တယ္……
ကြ်န္ေတာ့္ဘဝမွာ
ကြ်န္ေတာ့္ကိုေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ထားတဲ႔
ကြ်န္ေတာ့္ခ်စ္သူေလးကိုတန္ဖိုးထားျပီး
သူ႔ကိုေပ်ာ္ရႊင္ေစဖို႔မွအပ
အျခားမရွိျပီေလ………


လႊမ္းေဝေအာင္ (ေရနံေခ်ာင္း)
 
 
 

No comments:

Post a Comment

ငါးစာေလးေတြေကၽြးခဲ့ၾကပါဗ်ာ